Monday 8 July 2019

Бебешкото албумче на новородената Юлия

   Здравей, бебе Юлия!

Раждането на бебе е и 'раждане' на албумче. Всеки от нас с умиление и възторг разгръща страниците на своето бебешко албумче. Знам, че снимките на малката Юлия ще намерят своето място и знам, че ще будят сълзи на радост в гоните занапред!

Вдъхновена от бебето, разработих албум с размери даващи възможност да се поместят стандартни снимки 9/13 см, както и нашумелите в момента инстакс снимки. Използвах традиционни за момиченцата нежни цветове както за плата, с който облякох албума, така и за картона, нарязан под формата на вътрешни страници. Кръглите етикети за важните неща от първата годинка са неизменна част от книжката и са поместени в плик, който впоследствие може да съхранява гривничката от родилното отделение.

За мен този албум е достатъчен да обхване първата годинка на бебето в снимки и да я съхрани като спомен за вечни времена...

  Юлия, добре дошла <3













4 comments:

BEARKIS said...

Присъствие на стил и вкус, винаги разпознаваеми!Поздравления!

Vicky said...

Nice article admin thanks for share your article keep share your knowledge i am waiting for your new post check nursing dresses boys t shirts kindly review and reply me

كريم محمود said...



Sewerage services in Dammam and wiring and cleaning of sewers and sewage pipes

شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة تسليك مجارى بالاحساء
شركة تسليك مجارى بالجبيل
شركة تسليك مجارى بالخبر

Unknown said...

ucuz takipçi
ucuz takipçi
tiktok izlenme satın al
binance güvenilir mi
okex güvenilir mi
paribu güvenilir mi
bitexen güvenilir mi
coinbase güvenilir mi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...