Monday 26 March 2012

Великденска картичка {Easter Eggs Card}


Привет...
Седмицата започва със слънчев понеделник.
 Удома си имаме гостенка... настинка, грип ... или каквото и да е там, 
нежелана е, така че ще я гоним ;)

През почивните дни намерих време за хобито си и спретнах великденска картичка. 
Не ми се иска празниците да ме сварят неподготвена. 
Голям смях ще падне ако разберете как и с какво съм я правила.
Ще ви припомня, че като прохождаща в занаята, нямам сериозен опит и материална база... хартийте си ги направих сама, тичинките са ми подарък от Маги 
и смятам да се въоръжа с един тон такива:) 
С шаблон изрязах орнаментната рамка под гнездото, 
но нямам шаблон за листа и взех назаем такива от конструктора на децата... 
срязах едно две листенца от една пластмасова китка и ги минах през машинката-
взе че се получи лек релеф ;) Веселба беше голяма...

Ето го и резултата:





С тази картичка се завтъщам на 'тепиха' и ще участвам в 
Мартенското предизвикателство на Двете елши
Няма да пропусна да се включа и в PaperPlay Challenges

Подготвила съм блокче от няколко хартийки за вас. Ще се радвам ако ви хареса ;)




Прекрасна работна седмица от мен ;)

15 comments:

vilini said...

Вили, Вили въобще не си "прохождаща", а направо си тичаш из "занаята". Много е готина.Благодаря за чудесните хартии, които споделяш с нас. Все още няма на какво да ги разпечатам, но съвсем прилежно си ги копирам в компа.
Хайде чао и хубава седмица.

Handmade_by_MaDe said...

Много ти е бърза "проходилката" :D,Вили,картичката е страхотна и много,ама много ми харесва!Успех в предизвикателствата и благодаря за хартиите :)

kami_bonbona said...

Браво Вили, как ти ги ражда главата :)))) Много ми хареса картичка, благодаря за хартиите! Да знаеш че съм тук, следя всичко...Много ми харесаха шаблоните за рожден ден. Супер! Поздрави от мен и лека седмица!

Unknown said...

Вили,страхотен заряд за новата седмица!Благодаря ти от сърце за хартиите,невероятен дизайн!Картичката ти е разкошна,продължавай да ни радваш очите и душите!Успешна седмица и от мен :)

VioletCloudlet said...

Ако знаете само колко се радвам, че ме приемате в редиците си... Вие сте моите учители и вдъхновение :)

Donika said...

Великолепна интерпретазия за великден Вили.Яйчицата са много симпатични и отново си споделила твоите страхотни хартии!Чудесна си!

Green-Eyed Girl said...

Гонете я тази натрапница с болестите! Повече слънце и вдъхновение тази седмица! А картичката е прекрасна :)

mimimira said...

Картичката наистина е много красива! Хартиите много ми допадат, благодаря ти, че ги споделяш!

Маги said...

Вили, много,много,ама много ми харесва! Все по-оригинални идеи показваш. :) Бързо да оздравявате!
Благодаря ти за хартийките! Гуш!

BEARKIS said...

От "нищо-нещо" направеното е достойно за уважение!И благодаря за цветните хартийки!

Anonymous said...

Vili-vaniliiii, jestikuliarnoooo! Kartichkata e strashno interesna I naistina tvoeto tvorchesko vyobrajenie vdyhnoviava moeto :-) Byrzo ozdraviavaite I se izviniavam za latinicata, no kompa ne mi ostavia izbor... Celuvkiiii, ivelinka :-)

VioletCloudlet said...

Гуш за всички... Благодаря ;)

Lionelsa said...

Страхотно гнездо. По много хитър и майсторски начин си го сътворила.

Katya Kovacheva said...

Чудесна картичка, много е свежа и радостана, а идеята ти за листата е уникална :)

Илияна said...

Много хубава картичка, надявам се да направиш и покажеш още много ръчни картички.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...