Friday 16 March 2012

За 'Made It In Home'


Привет от мен в този прекрасен петъчен ден. 
Слънцето е така зареждащо и от рано рано му се радвам ;)

Искам да поднеса извиненията си за отсъствието тези дни. 
Не си мислете , че бездействам... Заедно с момичетата от 'Made It In Home' 
подготвяхме изненада за читателите на сайта, която ще представим днес.
 Ще се радвам да се включите. Дори е задължително да го направите.
Ще имате възможността да спечелите една от многото награди , които направихме.
 Хвърлете поглед на профила ни във facebook , харесайте страницата и оставете коментар под това което искате да спечелите,  :)
Аз ще участвам със следните награди:

Яйца за Великденска декорация






Великденски зайчета, с които да покривате 
яйцата за децата на Великденската трапеза:




... и колие с което да сте красива не само по празници ;)



И понеже за мен е задължително да описвам това, 
което съм правила , ще го направя и сега,
с риск да не дочетете до край статията :)

Яйцата са от филц и силиконов пълнеж. Като размер се доближават до 
по- малките и средните, продавани в магазините. Може да украсите венец с тях,
 клонки или да ги оставите в декоративна поставка... 
Великденското настроение е гарантирано, където и да ги сложите.
Заешката украса е с по- детска насоченост. У дома крием първото яйце 
и детето се забавлява докато го търси. Тази година ще ползвам такива зайци за скривалище ;) 
Хубавото е, че след отминаването на празниците, зайчетата може да се
 ползват и за забавление, организирайки театрални представления с тях.
Колието... него направих вчера и доста се колебаех дали да го включа в наградите.
  Надявам се да ви харесва и да ви накара да го поискате. Стои оригинално като аксесоар,
не е натрапчиво, но е атрактивно. Цветовете са характерни за моя милост :) 
Цветето е от трико, панделката от кадифе.

Вярвам сте изненадани положително и ще се включите в празника на 'Made It In Home'.
Пожелавам ви приятни и слънчеви почивни дни!

7 comments:

Марияна said...

Зайчетата са много сладурски и весели, от всичко изработено лъха свежест и пролетно настроение! Чудесно изпълнение!!!

kami_bonbona said...

Чудесни неща сте направили :) Аз се включих вече.Поздрави!

vilini said...
This comment has been removed by the author.
vilini said...

Заешките "шапки" за Великденските яйчица са трепач и тези раираничките за декорацията са супер.
/Ееее, като си спомня и онова раирано чушле....../

VioletCloudlet said...

Благодаря , момичета. Аз вече се отдадох напълно на Великденските празници ;)

goldie said...

Вили,всичко е супер и яйцата,и зайчетата ама колието е съвсем супер :)))
Между другото жълъдчето вече е при мен :)
Благодаря!
ГУШ

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? said...

Ех,че красоти ...Супер е всичко!
Понеже мен още не ме е обхванало Великденското настроение да кажа, че заешките скривалища за яйчицата много ме усмихнаха и заредиха Великденско. Благодаря ти!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...