Wednesday 21 November 2012

Герлянд на прозореца { Christmas Window Banner }



Голям фен съм на този вид герлянди. Миналата година подобен банер красеше корниза на прозореца във хола. Днес декорирах по цялата площ и нямам търпение да видя реакцията на децата. 




Не е труден за изпълнение и не се изисква и капка сръчност и умение. Всеки може да си го направи. Идеята е и с актуална ЕКО тенденция. Може да използвате и най- дребните изрезки от парчета филц. Аз имах останали от миналата година листа филц с коледен десен.





Изрежете ленти с такава ширина, която да позлужи за височина на триъгълничетата от банера.






... а сега и триъгълничетата...









На произволен принцип, водени от вътрешна нагласа и усет, пришивате триъгълниче към триъгълниче. Дали ще го направите на машина или на ръка- разлика няма...





Гирлянда е готов и е повече от коледен! За да е по- забавен за децата на избрани от мен триъгълничета приших пухкави топчета, така че да създам препратка към шапката на дядо Коледа. 





За да не се оплита при съхранението го увих около хартиена ролка .




4 comments:

Диляна said...

Чуден гирлянд, Вили :-) И аз обмислям да направя подобен за елхата, но да видим кога ще ми остане време :-) Филцът е страхотен!!! :-)

BEARKIS said...

Вдъхновително,благодаря,Вили!Още съм далеч,но ти ме настройваш на вълната!!!Много уютно въздейства,особенос топченцата,в добавка!:))

Маги said...

Много е Коледно при теб, Вили! От следващата седмица ще се отбивам по-често в блога ти, та да се заразя и аз с малко коледен дух. :) Първа стъпка, купих си дървени топчета за висулки за елхата. ;)
Страхотен банер!

kami_bonbona said...

Лесен и красив урок, благодаря ти Вили :) Определено ще пробвам и аз! Поздрави

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...