Tuesday 13 November 2012

Коледни звезди { Christmas Textile Stars }



Малко по малко трепета по коледната подготовка обзема всички... никой не е ваксиниран ;))) Предложението ми за украса днес се свежда до орнаменти с форма на звезди. Ако успея да обсипя цялата си елха с тях, по- хубава от нея на света няма да има! Използвах дантела, трико и много пайети с цвят на сьомга ( но не каква да е, а коледна ;))) Накрая приших тънка лента от органза за да може висулката да е още по- феерична:








Ето и няколко съвета към тези , които смятат да си направят такива... Първо изгладете добре материите, с които работите. Върху дантела шия с прозрачен конец. При пълненето на звездите със силиконовия пълнеж започнете от лъчите, след което преминете към цялото. Изпълнението не е сложно и е мега приятно. Освен като украса върху елхата, този орнамент може да се впише и в опаковането на коледните подаръци, може да стане част от красив коледен венец или декоративен герлянд.

Желая на всички ви слънчев и бляскав ден ;)

7 comments:

Pazaruvaionline said...
This comment has been removed by the author.
Hristovica said...

Вили, звездичките ти са уникално сладки. Просто ти идва да ги намачкаш и нагушкаш. Стоят прекрасно на елхата, но ако някоя ми е в ръцете просто няма да стигне до нея :о)))Страшно ми харесаха.

Мария Стоянова said...

Вили, чудесни са! Аз съм вързана в ръцете в шиенето, но пък е страхотен аранжимент към коледната украса, така че определено ще опитам ;-)

bairozan said...

Изборът на дантела за коледната украса е много удачен - тя е и сняг, и снежинки, и замръзнала в причудливи форми вода :) Продължавай да ни вдъхновяваш!

VioletCloudlet said...

;)))

Диляна said...

Вили сигурно няма да повярваш, но аз имам вродена непоносимост към пайети :-D И всъщност това, което и мен ме изненада е, че твоите коледни звезди с пайети ми харесаха ужасно много и дори може да се опитам и аз да направя!!! :-) Мерси, Вили, че ми показа и "другата страна" :-)

Маги said...

Вили, толкова са сладки!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...