Friday 26 April 2013

Албумче и за Евелин { A sweet baby album }


Не се стърпях и реших веднага след като завърших албумчето на Евелин да ви го покажа... Е то е готово от вчера, но днес поръчителката ми писа с потвърждение ;) То е в пастелни краски и бебешки тонове, но определено е и кокетен и стилен по своему. Размера му е като на всички до сега 17,5/11 см , с 12 вътрешни страници, прегънати в края и скрили поле за бележки. Ползвах перлен картон върху който отпечатах проектираните от мен етикети за всеки месец. Приших по една пеперудка за настроение на всяка мини страничка. В албумчето има и джобче, в което е скрито посланието към малката Евелин. Помислила съм и за възможността първата и снимка от раждането да има водеща позиция, като на гърба на листа са родилните данни- тегло, ръст, час на раждане... Декорирах с цветя и пеперуди, перли , тичинки, панделки и ширити...























Нека споделя, че този албум е и повод за едно така дълго отлагазо запознанство с Тони ;) Тя сърдечно ми услужи и показа как се ползва машинката за дупчене и слагане на спиралата. Благодаря ти, мила Тони <3 Аз продължавам напред  и въпреки предстоящите празници май ще си поработвам от време на време... В момента съм захванала два албума и два буркана ... има и цветя и какво ли още не ;)

2 comments:

Miss Emerald said...

Още едно вълшебство си сътворила! И въпреки, че видях основната част, сега, с допълненията, е още по-хубаво! Благодаря и на теб не само за удоволствието да се докосна до частица от него, но и за запознанството и приятно прекараното време. Пожелавам ти спорна работа и весело посрещане на празниците!

Маги said...

И аз съм на бебешка вълна, Вили! Прекрасен е! :) Спорна и цветна работа и от мен и разбира се, весело посрещане на празниците! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...