Sunday 13 April 2014

Честита Цветница


Празника на цветята е празник за душата! Слънце, красота, аромат на цъфнали дръвчета... приказка! А приказката е пълна тогава, когато има и изненади. Нека споделя , че отдавна ( разбирайте може би половин година ) аз и две мои дружки теменужки обмисляхме идеята, да се впуснем в света на аксесоарите и празничната украса. Тотално завладяни от ръчно изработените цветя и аксесоари с тях, бавно и търпеливо избистряхме идеите си... И сега вече може да представя нашето местенце за приказки- OnceUponATime...  Тук ще откриете себе си, знам! Всяко цвете е изработено с неземно старание, всеки аксесоар е изграждан с любов... Моята щипка приказност:













































Присъствието ми към момента е скромно, но вярвам запомнящо се ;) За цветята ползвам сатени, шифон, дантели, тафта, коприни. Хареса ми да багря венчелистчетата, колкото и досадно да е на моменти, и вярвам скоро ще представя и други . Аксесоарите, които съм застъпила са абсолютно не това, което съм си наумила. Освен в косата, цветята ще са в ръцете и в краката, ще са част от чанти и други декорации... ще са навсякъде! Бутониери, гривни и какво ли още не ще намерите в "OnceUponATime". Заповядайте!





8 comments:

BEARKIS said...

Честит празник и добро начало!!!Успех ти желая, подобаващ за перфекционизма и красотата, която създаваш!!!

arcadia said...

Прекрасни творения, Вили! Честит празник и много успех в новото начинание!

Hristovica said...

Честит Имен Ден, Вили! Прекрасно местенце (харесах го във FB)твоето участи е колоритно и прекрасно. Ще следя с интерес новостите. Гуш

Маги said...

Честито ново начинание,Вили! Прекрасни аксесоари!

Te4eto said...

И от мен честито ново начало! Страхотни цветя!

Toni said...

Браво, Вили, успех и много вдъхновение и забавление. Честит празник на патерици. Всичко до което се докоснеш се превръща в злато, сигурна съм, че ще видим приказни цветя от теб!

VioletCloudlet said...

Сърдечни благодарности на всички!

Vesi said...

Честит имен ден със закъснение Вили, все така нежна и вдъхновяваща. Признала съм те, ти си царицата на цветята от плат. Обожавам ги, всяко е уникално и неповторимо. Успех в новото начинание

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...