Tuesday 29 April 2014

За аксесоарите и цветята { For the Accessories and the Flowers}


...С уточнението, че ще те пиша за ръчно изработените аксесоари от текстилни цветя... нещото, с което се занимавам от около 3 години. 
Забелязвам, че интереса към ръчното творчество се разгаря с плам. Все повече хора предпочитат предмета с душа, в който е вложено не просто време,  а идея, желание, търпение и подобаваща доза любов ( звучи изтъркано, но не намерих удачния за целта израз ).  Това двъхновява и тласка твореца към нови търсения , непознати посоки... В този ред на мисли и аз преоткривам себе си, всъщност никога не съм спирала в търсенето си. Случва се да не заспивам дълго заради бушуваща в главата ми идея, да ставам с главоболие от това, че цяла нощ съм мислила по проекта по който работя... Да, изглежда смешно, особено ако си представите едно обикновено цвете насреща, но повярвайте аз съм като децата и преживявам всяка малка стъпка. Смятам, че ръчното творчество не е за всеки и че за да се занимаваш с това не просто ей така, трябва да носиш не само усет към красивото. Ръчната изработна е високо ценена по света. От Русия до Америка изработените с ръце и сърце неща имат стойност и то не само материална. Хората имат право и поле на избор. И в ръчното творчество можем да говорим за качество, нали?! Ако очакванията на поръчителя са да държи в ръцете си просто едно обгорено в краищата си цвете, то смятам, че аз не бих могла да задоволя търсенето му.  Технически нещата са доста по- разтегнати от това да запаля свещта и да 'запечатам' венчелистчетата, било то едно по едно. Но времето , което отделям на всеки аксесоар си заслужава, защото той е единствен, уникален и различен. Може да е претенциозен, може да е семпъл, но никога няма да създам нещо и да се гордея с нещо , което не е плод на мое търсене.  Щастлива съм , че хората забелязват това. Щастлива съм , че не съм сама! Благодаря на Дени и Ива за това, че така сериозно си паснахме в идеята за създаването на OnceUponATime  и в това , че изцяло се препокриваме като очакване за качество и уникалност. Всяка една от нас носи своята си индивидуалност и я изразява по своя си начин. В началото сме на нашата приказка, която вярвам ще се превърне в класика и която винаги ще бъде прелиствана. Стремежите ни напълно оправдават времето и старанието , което влагаме. Каня ви в редиците на трите мускетарки. Заповядайте в "Имало едно време"!
И за да не остане публикацията без снимки ще приложа последните три създадени от мен аксесоара, които са актуални както за абитуриентки и булки, така и за всички ни празнуващи с тях.
































С пожелание за приятен слънчев ден...
.В.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...