Sunday 24 February 2013

Картичка с пожелание за леко раждане


Картичка по повод предстоящо раждане не бях правила. Първоначалната ми идея беше коренно различна... рисувах бременни коремчета, рязах , лепих, но това което се получаваше не ме удовлетворяваше. Почти се бях отказала от сполучливо и поне малко задоволяващо ме решение, когато нещата започнаха да се понареждат... Всеки си има момент , когато идеите му не са до там изчерпателни и вдъхновението е решило да пие кафе някъде другаде ;)

















Ще познаете ли какъв е пола на бебенцето- момиченце! Желая леко раждане на Дени и една малка красавица да  озари с още светлина дома на това семейство!

3 comments:

BEARKIS said...

Поздравления,много идейно решение,за изработката не е нужен коментар!!!

Hristovica said...

Много е красива! Изобщо идеята ти да направиш картичка по такъв повод страшно ми допада. Надявам се и при нас скоро да започнат да се подаряват картички по такива поводи. Според мен в такива моменти на напрежение като предстоящо раждане, болест, изпити и какво ли не друго...е хубаво да знаеш,че някой мисли за теб и те подкрепя.

Deni said...

Чудесна картичка за чудесен повод!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...