Saturday 9 February 2013

Покани за рождения ден на Мила { Mila's Birthday Invitations }




Преди време изработих покани, на които им дойде времето да покажа ;) Малката Мила става на две годинки днес и от сърце и желая всичкото здраве на света, безкрайни детски игри и усмивки и много подаръци от приятели и семейство!











Ако и вие като мен сте ненаситни на торта бягайте към близката сладкарница или запретнете ръкави и си я направете сами. Аз за днес съм предвидила един сладкиш горещо препоръчан ми от приятелка... заредила съм се с моркови, ананас и лешници. Господ да ми е на помощ с отслабването ;)))

6 comments:

BEARKIS said...

Ще знам къде да се отбия,ако ми трябва помощ за детски идеи,браво на теб!А за отслабването-успех:))!

Toni said...

Много сладки покани. Дояде ми се и на мен тортичка...добре поне че нямам проблем с килограмите и яденето на сладко:) може да споделиш рецептата, ако искаш, имам ананас, заинтригува ме комбинацията.

Irina Kirqkova said...

Страхотни детски покани,толкова весели,пъстри и свежи!Поздрави!

Anonymous said...

Най-страхотните покани. Сърдечно благодарим, че направи денят ни още по-специален

Ина

Anonymous said...

Страхотни покани !! Имахме удоволствието да получим една от тях...и бях очарована от изработката.Ще си я запазим със сигурност да краси стаята ни :))

VioletCloudlet said...

Ах, ама ме зарадвахте!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...