Friday 8 February 2013

Бебешкото албумче на Петко { Petko's Baby Album }


Добро, снежно утро от мен.

И днес ще покажа поредното изработено с поръчка албумче, но този път е за момченце. Той се казва Петко. Подходих предсказуемо и заложих на син десен на точки. Вътрешните страници са организирани по вече показан от мен начин... Има мини странички за бележки, отделно от основните за месечните снимки. "Екстериорно" съм украсила с панделки ;) Има и червено ( под формата на малка розичка), както казвам за 'против уроки'...























Надявам се да зарадвам едно майчино сърце, помагайки й да запази спомените ярки и пъстри. Вярвам, че Петко ще е супер герой, който след време ще споделя снимките от албума и с усмивка на лицето ще чете записките на мама за всеки негов месец през първата годинка.

Хубав петък  и топли почивни дни.

3 comments:

Маги said...

Още един прекрасен албум, Вили! :)

kami_bonbona said...

Браво Вили- с нищо не отстъпва на "женските" :) Като "момчешка" майка избягвам синия цвят, не ми е любим...но така съчетан със сиво е супер! Разкошен е!

CraftyEllie said...

Чудесен е, Вили! Пристрастена съм към розовото, но понеже е време да се преориентирам малко, това синьо-сиво творение ме вдъхнови по много приятен начн! Благодаря ти!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...