Thursday 17 November 2011

За Коледа с нетърпение


Не знам дали знаете ( то всъщност няма откъде да знаете ), но като бях малка мечтаех да работя като джудже в работилничката на дядо Коледа ;) Още от тогава с огромно нетърпение чакам този празник. Остава повече от месец , а аз вече започвам подготовката и то с кеф ;) В неделя си купих разни празнични неща, които складирах по шкафовете, но не се сдържах да не окача коледните лампички... страхотни светещи снежинки от ... ИКЕА...


Коледа е вдъхновение за повечето от нас. В този празничен дух и цветове направих няколко фибички. Бледо розовия тюл съчетах с лилавата метална щипка. А 'драсканиците' с ламе по него стоят така празнично...



За мен са едни големи пухкави снежинки, 
които ще стоят чудесно на нечия главица ;)


Ще покажа още две направени от филц.


Ооооо, ще има още, но следващия път. 
И тъй като се превърна в традиция 
давам линк към урок, който би ви бил полезен :)

2 comments:

Маги said...

Ех, искам и аз да си сложа коледна украса вече... Моето джудженце ще й види сметката за отрицателно време. :D
Фибичките са супер сладки. Хах, и аз много обичам да правя момичешки неща и ги подарявам на дъщерите на приятелки. :)

Tanichka-Sunny said...

Красоти отново показваш!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...