Tuesday 22 May 2012

Картичка по повод дипломиране



Здравейте...
Неочаквано за всички ни РАНО тази сутрин ни разлюля силно земетресение.
 Земята ни се сърди и има защо! Нека не подминаваме случилото се с лека ръка, 
но нека и не позволяваме паниката да ни повлече. 

Дали ще успея да променя деня ви с картичка?
Правих я по повод предстоящия празник на близък братовчед.
Вдъхновение почерпих директно от използваната за фон хартия. 
Драснах скромно пожелание във венец от клонки. 
Сложих развяващ се параден флаг.
От фимо си направих бухалче, което тематично обвързвам с дипломирането.
Постарах се да превърна дефект в ефект, имайки предвид
свършилия долен конец в машината ми за шиене...
... и така, ето я... картичка по повод дипломирането:















Картичката ще включа в 'Забавлятелство Седмо' на Мър Мяу
Ако видите само колко много и колко оригинални са картичките, 
които участват...

10 comments:

Kati said...

Много стилна картичка с интересни елементи. Хареса ми.

Диляна said...

Любимо синьо и любимо бухалче! Чудесна абитуриентска картичка :-)

Anonymous said...

Много ми хареса Вили. А, това бухалче направо е уникално :-)

Маги said...

:) Бухльо си стои много на място. Харесва ми много как се е получила. :) Онзи ден си мислех за същия надпис в/у картичка за дипломиране, но нямаше как да го събера на нея.

VioletCloudlet said...

Аха, дами, благодаря ;)

Hristovica said...

Супер е! Бухалчето е много сладко.

Miss Emerald said...

Е, аз виждам картичката ти днес, защото вчера определено имах нужда да бъда далеч от апартамента. Оказа се, че ме е разтресло повечко не само физически, но и психически. Както и да е. Ще си говорим за твоята картичка, която толкова много да ми хареса, че не знам от къде да започна! Изключително идейна в който и елемент по нея да се загледам - бухалчето, надписа, флагчето, ефекта от дефекта, въобще искрено ме зареди с едно много приятно чувство!

Mila said...

Много стилна, а бухалчето е страхотен акцент :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? said...

Много стилна картичка с чудесн бухльов акцент...Поздравления за идеята!

KalySto said...

Много стилна и символична картичка!Хареса ми цялостната атмосфера, която създава!И бухалчетата са много сладки! Вече няколко дни ги гледам и тук и там и чак сега ми се отдава възможност да ги похваля! Благодаря,че се Забавляваш с нас!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...