Wednesday 19 June 2013

Домашна декорация { Home decoration }



Тази седмица съм на вълна цветя, които може да откриете както в албумите, така и в декорираните от мен буркани и разбира се в аксесоарите. Днешната публикация е с тема декориран в свежи краски буркан. Поръчката дойде от страна на една невероятна , изпълнена с доброта и положителна енергия жена. Тя е влюбена.... в съпруга си, в дъщеря си, в дома си... Радвам се, че имах възможност да се докосна до приказката, която сама си е написала. Мислите, чувствата и не на последно място търпението и' предизвикваха въображението ми. 
Този буркан е в дантелена премяна и с такава цветна шапка, на която и царицата би завидяла ;) Цветята изработих от филц. Любимата ми шушулка грахчета се е скрила между листата. Тя в същност е една от брошките, които бях правила преди мноооого време и застояваше в кутийката с елементи за декорация. Усещате ли как ще отворя пакета с глина и ще започна да бълвам грахчета и бобчета ?! ;) 




























               


'Дом се строи с любов и мечти' ... Обичайте и мечтайте и най- важното работете в посока на мечтите си <3

3 comments:

Scent of style said...

Бурканът е декориран чудесно! Наистина изглежда приказно!
Поздрави!!!

Маги said...

Ау, с бобчето е станало много сладко! <3

bairozan said...

Цветята ти са неизменно прекрасни, а цветовете този път са просто невероятни!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...