Sunday 12 January 2014

Албум за бременността { Pregnancy album }


Идеята за албум за бременността дойде от самата поръчителка. Толкова много ми хареса, че почти веднага започнах да работя по нея. Дадох си сметка, колко много съм изпуснала от това, че не съм описвала и снимала този прекрасен етап от живота на всяка бъдеща майка.
Избрахме пастелни нюанси. Пола на бебето не беше определящ, защото на този етап е и не на 100% сигурен. Корицата е изчистена откъм детайли. Панделка опасва целия албум, с което изпадането на снимки е по- малко вероятно. На халките прикрепих етикет, върху който Ели да изпише датата на термина си. Реших да не прекалявам с дантелата и я включих само в дизайна на кориците:














Отваряйки албума първото нещо, което привлича погледа е 'писмото' към бебето:

Любовта между мен и теб е неземна, чудна... наистина приказна. Само ти , мое мило дете, познаваш удара на сърцето ми. Само аз, мое мило дете, ще нося спомена за ритащите в корема ми малки крачета и гъделичкащите малки ръчички. Това е магия, известна само на мен и теб. Трепетно чакам деня на твоето раждане, но до тогава, ще се смея и радвам, усещайки те в мен...








От вътрешната страна на корицата има джоб с празен етикет, който поръчителката да надпише както и с каквото прецени. Етикета умишлено е в синьо. Има още два, които са в края на албума, розов и бял, така че след като пола на бебето е потвърден Ели да остави този , който е определящ за повода ;)





В хартиеното пликзе може да се запази теста със заветните две чертички:





А веднага след него място заема пликчето за първата ехографска снимка:





За албума направих малки разделители, отнасящи съм съответния триместър от бременността. Всеки лист е прегънат , така че от вътрешната страна на прегъвката да се запишат кратки бележки за месеца. Съдържанието може да е снимка, писмо, ехографски документ... изобщо всичко, което е сантиментално и 'информационно'. Размера на вътрешните страници е 10,5/ 17 сантиметра- идеален за стандартни фотографски снимки. Включила съм и кратки послания със закачка, както и няколко листа за допълнителни записки...















































Този албум е легнал на сърцето ми със спомените , които ще запази и усмивките , които ще носи.
Ели, пожелавам ти лека и сладка бременност!

4 comments:

arcadia said...

Ах, че мило и сладичко! Браво, Вили - като истинска фея си в живота на толкова семейства!

NeliMM said...

Цялата настръхнах....самата аз преди 10 месеца станах майка и нося в себе си спомените от бременността ми... най-хубавият и вълнуващ период... Уникална идея! Уникално изпълнение! Браво

handmade-iskrasis said...

Каква е цената на този албум и как мога да пиръчам един...?

Unknown said...

Здравейте! Каква е цената на този албум?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...