Monday 5 December 2011

Понеделник- началото на една забавна седмица



Понеделник- началото на една забавна седмица. 
Подготвила съм много занимания за децата, а и за себе си. 
Днес украсихме елхата, или поне поставихме началото, 
тъй като предстои направата на много нови играчки 
(чупливите, както казах в предишен пост, са прибрани ). 
Довърших вече зачочнат фото реквизит и с кеф се отдадохме на весели снимки.


Не е трудно да направите всичко това, дори е повече от елементарно.
От цветен картон съм изрязала фигурките, които съм залепила към дървени пръчици
с помощта на топъл силикон (може да ползвате лепило и дори тиксо). 
След това идва най- забавния момент:


Алек е фотогенично дете. Обича да се снима и обича да снима:


Въпреки фотографските му умения ( той направи моите снимки )
снимките на Крис съм ги правила аз. Ей, трудно е да го накараш 
и за секунда да стои мирен, но направих няколко кадъра за да се посмеем.


Татко им пропусна забавата, но няма да се измикне от подобен род снимки. 
Все пак ще правим и разпращаме коледни картички ;)

2 comments:

Маги said...

:) Вили, супер забавно е при вас.

VioletCloudlet said...

ХА ХА ХА, даааа, ХО ХО ХО !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...