Tuesday 20 December 2011

Дузина любов



От вчера се занимавам с направата на 13 коледни сърца. 
Да знам, че вече ви показвах такива, но тези са една идея по- различни 
и не са предназначени за лична наслада. Направени са със същата любов и старание,
че и малко отгоре ;)


От 13 станаха 12, но вярвам, че е за добро ;)
Аз май съм пристрастена към коледните десени и по точно към този- 
червен фон и бели точки... Ако можех и традиционните меденки 
щях да облека в тази премяна ;) Слава Богу, сладкарството не ми лежи на сърце. 
Кулинарствам заради мъжете у дома ;) За тях са и тези медени бисквитки, 
които не биха ме представили в най- добрата светлина, 
но пък потвърждават твърдението ми за липса на сладкарски усет ;)


А ето и още:


Знаете ли... Алек сподели искрено и лично, 
че се гордее с мама и с това, че прави чудеса ;) 
Как да не го изям, кажете?! За него и братчето му ще направя още ;)

5 comments:

Desi said...

Браво, Вили! Сърчицата са наистина чудесни, а червеното на бели точки е любимо не само на теб! :)
Меденките-животинчета са много забавни! Прав е Алек, и аз бих се гордяла с такава мама. :)

Маги said...

Вили, сърчицата са чудесни.А като разглеждам какви неща правиш и кулинарни и да забавляваш децата, Алек с право се гордее с теб. Хич не личи, че не си се справила с меденките изглеждат страхотно. :)

VioletCloudlet said...

Ах, момичета, момичета, толкова да ме радват коментарите ви ;) Благодаря от сърце!

Alanaa said...

Много сладурски сърчица .Чудесен подарък изненада.

VioletCloudlet said...

Благодаря, Бени !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...