Sunday 21 October 2012

Люта брошка {Hot brooch}

Ако хората казват 'Люта жена , люта ракия', то аз ще изкрещя 'Люта жена, люта брошка' ;) Идеята за тази брошка съвсем не е от вчера... Всички, които ме следят отдавна знаят за моите текстилни чушлета на раета. Тогава вдъхновение черпих от лютия характер на Крис. Днес той вече киселее и поради това смятам скоро и кисела краставичка да изработя ;) Настоящите чушлета са направени от полимерна глина. Изцяло моделирани на ръка, ако има изобщо какво да се моделира... Гланца постигнах с лак и понабраздих дръжката със фина шкурка.


















Това е аксесоар закачка... за любима, за майка, за приятелка, за колежка. Ефектно и категорично бижу, което ще краси яката на дънковото яке и ще внесе доза цвят и колорит на притежателката си.





И понеже обичам да ПОДАРЯВАМ смятам да го сторя и сега... оставете КОМЕНТАР под снимката във фейсбук албума на виолетовото облаче. Щастието ще е за двама тъй като под ръка са ми две люти чушлета. На 01 Ноември, на случаен принцип, ще изтегля и споделя печелившите.





За тези, които намират чили темата за вдъхновяваща съм подготвила и шарена хартийка. Бих се радвала да споделите крафт проектите си с нея.




(отворете снимката и от падащото меню задайте 'Save Image As' (или каквото и да било там) за да я запишете на вашия компютър. Ще се свали в реален размер различен от настоящия)


От мен чуден ден и златна есен ;)

15 comments:

LaMartinia said...

Великолепна е! Мисля, че ще ми пасне идеално;-)

Valchen said...

Страхотна е! С удоволствие ще се запиша, че ще внесе малко цвят в есенния ми гардероб;))))

Lionelsa said...

Жестоки са! С раздос бих се закичила с една такава. Направо ми усмихна вечерта с тази публикация:-)

Petrа said...

Ха, да, жестоки са тези чушлета! А за подарък идеални! :)

Стефка said...

Червена, Гореща и Люта! Забележително бижу!

Mila said...

Много яка закачка ;) Наистина уникално бижу, страшно оригинално :)
Ще чакам с нетърпение и краставичката ;)

VioletCloudlet said...

Благодаря на всички ви за сладките 'люти'коментари... Люта ( в най- добрия смисъл) седмица от мен.

Unknown said...

Вили,обичам чуството ти за хумор,а това определено ме развесели,защо не люта жена с люта чушка :)))Супер е!!!

bairozan said...

Ха-ха, каква чудесна идея за "символичен" подарък :) А чушлетата на райета няма да забравя колко ме впечатлиха, когато попаднах на тях за пръв път!

Маги said...

Вили, това чушле като истинско!Страхотна работа! Браво!

Мария Стоянова said...

Еха, брошката е един път - просто няма равна Вили, много готина. А, публикацията си я написала толкова разтоварващо, веселяшко и забавно, че колкото бях изморена ми донесе усмивка. Благодаря и за хартиите, много са красиви и ще си ги дръпна и ползвам с огромно удоволствие.

krechi said...

Невероятна си! Браво за хубавата публикация! Идеята ти е просто блестяща! Само така!
Седмицата ми "тръгна на люто" :)!

Miss Emerald said...

Е, няма как да пропусна и тук да изряза възхищението си от тази "люта" закачка! Нямаш си и представа колко много ме усмихна вчера, а днес имам удоволствието, преглеждайки блоговете, да й се насладя отново!

Rossi said...

Ох, Вили, просто си невероятна! Абсолютно ти вярвам като казваш, че все те сърбят ръцете да твориш. Страхотни идеи :)

Le said...

Ох, че е хубавааа!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...