Thursday 20 December 2012

Скрапбук албум за любовта { Scrapbook album }


Мммм да.... няма по- красива и удобна дреха за спомените от скрапбук албумите. В България те още не са така популярни , но вярвам че като всяко нещо ще наберат скорост бързо, бързо. За мен те са идеалния начин да държа под ръка и око всяка случка ценна за мен и моето семейство. Снимам и описвам... така и не забравям ;)
Предмета на днешната публикация е албум по поръчка на Надя. Тя е млада, влюбена , отдала се със сърце и душа на мъжа до себе си ... и скоро ще става майка... Ако любовта даваше крила, то тя има няколко чифта. В израз на нейната любов и признателност е този скрапбук албум. Задачата да го напълни и довърши е нейна- така той става още по- личен и скъп.























Размера на албума е 15,5 см х 15, 5 см ( вътрешни страници ) . Страниците са 20 на брой, но снимките които може да бъдат поместени са повече. Избрала съм романтични и нежни десени за хартийте. Попривързах някой и друг ширит за разкош ;) Дано съм оправдала очакванията и' и албума бъде скъп спомен с безценни мигове.

6 comments:

Маги said...

:) Много ми харесва, Вили. Справила си се страхотно! Ще черпя вдъхновение от теб, защото съвсем скоро ми предстои да правя такъв албум на една от най-близките ми приятелки. :)

Thánh Thiện Tâm said...
This comment has been removed by a blog administrator.
CraftyEllie said...

Вили, чудесен е! Със сигурност си надминала очакванията на поръчителката :) Нека го напълни само с хубави емоции и снимки, за които страниците в албума да не стигнат.

Nadya Sabeva said...

Вили, албумчето стана невероятно красиво! Благодаря ти много, че направи желанията ми реалност! Получи се още по-хубаво отколкото си го представях!

VioletCloudlet said...

Надя, ти и твоите чувства са вдъхновение не само за Валди ;) Радвам се че имах възможността да се докосна до тях и се надявам да съм ги 'облякла ' подобаващо! Обичайте се 'завинаги и след това' ;)

Sedi said...

Kak moga da porıca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...