Friday 14 December 2012

Коледен албум за подарък { Christmas album for a gift }


Това е албума върху който така усърдно работихме вчера в предаването "Денят отблизо с Мария" по БНТ. Памбос правеше 'дупки всякакви", а Мария лепеше .... аз помагах. Те започнаха , аз завърших ;) Не исках резултата да потъне в забрава и сега имам удоволствието да ви представя завършения съвместен проект:








Много исках да направя нещо специално и силно тематично за Гери, благодарение на която са всички тези предавания. Реших , че албума е подходящ за целта- направен е с много любов, в ефир, от приятел и ... Изпращам го с най- топлите си и искрени чувства и вярвам , че добротата живее навсякъде, не само в нейното сърце.

4 comments:

bairozan said...

Идеята и изпълнението са страхотни, представям си какви емоции ще ви донесе разглеждането му, да речем, след 10 години :)

vilini said...

Ей, голямо превъртане падна, ама го изгледах. Много се посмях и да ти кажа страхотно стоиш на малкия екран!
Чак ми се приискаха и на мен от тези ушички на елф.....

VioletCloudlet said...

;) Благодаря (:

CraftyEllie said...

Вили, на живо те "изпускам", но с удоволствие гледам записите! Чудесно албумче, което ми напомня, че съм твърдо решена да направя един скрапбукинг албум за Коледа...а времето лети ли лети :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...