Monday 17 December 2012

Две коледни чорапчета { Two Christmas Socks }

Тези чорапчета са за моите момчета. Признавам си не ги пълним често с шоколади и бонбони. Залагаме на мандаринки и орехчета.... да не повярва човек че ги предпочитат ;) Миналата седмица демонстрирах как може и вие да си направите такива. Ако сте пропуснали изгледайте предаването от линка.





Искаше ми се да ги окача на камината, но такава у дома нямаме. Затова си намериха мястото на закачалките в детската стая. Забелязвам, че момчетата ги харесват повече от тези които имаха миналата година, което ме радва- нали аз съм ги правила ;) Утре или в други ден ще ви покажа друга коледна закачка, която вярвам ще се хареса...




Топла вечер

3 comments:

Маги said...

:) Гледах те, гледах те! Ами как няма да ги харесват повече без кич, семпли, сладки, направени с много любов от МАМА.

CraftyEllie said...

Вили, много са сладки, класически така да се каже :) Нашето чорапче не се налага да го пълня - тя го пълни с играчки вечер и сутрин си ги "открива" хаха

VioletCloudlet said...

Ели, искрено ме разсмя ;) малката принцеса е предвидлива ;) Маги, благодаря за милите думи <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...