Tuesday 10 January 2012

Зимно вдъхновение


Не съм сигурна, дали рождената ми дата обяснява факта, че аз харесвам зимата. 
Обичам снега, цвета му, и асоциациите  които ми навява са повече топли отколкото студени.
А има ли нещо по- красиво от снежинката... толкова орнаментна и нежна!
Идеята за направата на обеците ми хрумна от едно предизвикателство, в което няма да участвам. Не защото не искам, а защото се страхувам, но ... ще го преодолея ;) 
И нека не говоря празни приказки а ви запозная с ТЯХ- моите първи обеци, 
вдъхновени от зимата:



Семпли са , но стоят изключително стилно. Използвах халки ( кукички) за обеци, метални снежинки и стъклено манисто, което залепих в центъра . 
Как блестят само... сякаш са истински.





Надявам се да съм ви впечатлила и поне малко вдъхновила.
Лека вечер и приятни сънища.

2 comments:

Маги said...

Вили, все по-креативна ставаш! :) Обиците са много нежни. Няма от какво да се страхуваш да участваш в предизвикателства. Много е забавно, а и поне на мен те ми помагат да се развивам в положителна насока. :)

VioletCloudlet said...

Маги, благодаря, мила, за коментарите. Всеки път на място, но този, този просто... имах нужда от него ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...