Wednesday 11 January 2012

Рошльовци ;)


Странно е името на днешния ми пост, но след като видите за какво говоря, ще се съгласите. Това са гривни с пом пони. Толкова да ги обичам... (пом поните ;)! Изключително лесно се правят. Интересни са и дразнят окото ( в добрия смисъл). Нужни са ви тънка метална гривна, прежда и мъничко търпение. Само да вметна, че за мен 'нещо-правенето' е терапия. Ако и вие имате нужда от такава, захващайте се! В предишен пост съм задала линк към чуден урок за пом пони. Относно гривната и нейното покриване с прежда- просто омотавате старателно конеца около самата гривна. Пипкаво е, предупреждавам. За да ви е удобно за работа навийте малко прежда на кълбо, което да промушвате около гривната. Началото, както и края на влакното съм залепила със силикон към тялото на гривната. Пом поните съм нанизала на тънка бижутерска тел с халка- така свободно и закачливо се въртят около самата гривна.


Споделете мнението си като коментар. Ще се радвам и на критика ;)

1 comment:

силиконови гривни said...

Поздравления за интересният блог,който сте направили.Често ви посещавам и винаги откривам интересни предмети и неща,които можем сами да си направим и да украсим или просто да направим и накарам някой да се усмихне като му подарим нещо.Това плюшено нещо е разкошно.Сигурна, съм че не само котката ми ще е доволна, но дори и малките деца ще се радват и ще се опитват да го разрошат още повече.Надявам се да ни пишете често и да показвате своите творения.Неща имате много музи и идеи имате таланта д а ги осъществите.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...