Sunday 8 January 2012

;)


Приве, привет...
Трябва да споделя, че вече съм част от СТ (creative team)
на една чудесна дизайнерка на дигитален скрапбук, а именно She Devil's Designs. 
Не може да си представите колко съм щастлива от този факт.
... Но нека ви покажа последния и кит. Сами ще се убедите в думите ми ;)

'Love Parties'
She Devil's Designs



С този кит се работи лесно... доказателство за това е, 
че след като започнах рамката си, не се наложи да правя промени... 
просто нещата се нареждаха. Трябваше да намеря снимка, която да рамкирам, 
и то да е по темата. Слава Богу, децата са такова вдъхновение! 
Намерих, изрязах и 'залепих'. Получи се като картичка. 
Дори я има в днешното GSO ( Gallery Standouts) в DST. Благодаря ти Malatova. 
Стига съм писала... ето и самата страничка, с главни участващи лица моите деца ;)


Приятна вечер от мен.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...