Friday 20 January 2012

Да ми е честита...


... новата кухня! Монтажът и продължи цял ден, което ме изтощи до край... 
Не съм пристрастена към готвенето, но ТЯ (новата кухня) може да ме вдъхнови 
и превърне в запалена кулинарка, кой знае ?! Нека ви почерпя с нещо по този повод: 
КИФЛИЧКИ с локум. Много са вкусни и любими на домочадието. 
Ще се убедите в това ако си ги приготвите и вие. Ето и рецепта:


500 г брашно, 1 пакет суха мая, 1/2 чаена лъжичка бакпулвер, 
100 г захар, 1 яйце, 1 пакет локум, ванилена захар за поръска

Брашното, маята, бакпулвера и захарта се смесват добре, след което се добавят
яйцето и 250 мл топла вода. Всичко това се бърка с миксер до получаването на меко тесто. Следва месене около 10 минути. Полученото тесто поставете в предварително намазана с олио купа и покрийте с фолио за около час. Не забравяйте да държите купата на топло 
докато тестото втаса. Премесете  отново и го разделете на 6 топки. Разточете всяка топка на кръг, който с нож разделете на 8 триъгълника. Във външния край на всеки сложете  парченце локум и завийте на кроасан. Разпределете в предварително намаслена тава и оставете да втасат отново, докато удвоят обема си. Намажете всяка с мъничко масло (олио) и поръсете с ванилената захар. Загрейте фурната на 200 градуса и печете за 10 минути.
Дано да ви харесат. .. И бъдете внимателни- свършват много бързо ;)


Освен почерпка, съм приготвила и подарък: бърза РАМКА за снимки

Всички, които имат любими снимки и искат да ги представят по- атрактивно, може да се възползват от бързите рамки. Тази съм направила с 'Resolutions 2012' на  Sas Designs и  'Love Wordarts' на  Cornelia Designs. Представяне на ресурсите с линк има в публикацията от

Бързата рамка, може да свалитe тук. Моля само, СПОДЕЛЯЙТЕ ЛИНКА, не файла!



1 comment:

Маги said...

Вили, честита ти нова кухня! С кеф да готвиш в нея! :) Потекоха ми лигите с твоите кифлички. Много ги обичам точно с локум ммммммммм... А съм на диета. :( Ще се храня само с поглед.

П.П. Благодаря ти за предложението за ширита. Още не съм имала възможност да се разходя по магазините. Ако не намеря ще го имам в предвид.

Хубав ден! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...