Wednesday 18 January 2012

... или как направих цвете от ширит


Здравейте.
За днес съм подготвила фото урок за начина, по който направих цветята,
представени във вчерашната публикация. Няма някакви специфични техники, 
които да налат широки обяснения. Ако урокът ми е неясен, подобни в интернет 
пространството има много ;) Разбира се , готова съм да отговарям на всякакви въпроси.


Нужни ще са ви: зиг заг ширит с дължина 1 метър, перла или мъносто, 
които не са задължителни, топъл силикон и ножица.
В средата на ширита, с помощта на топлия силикон, закрепвате мънистото
увивайки ширита около него. Притягайки започнете да сплитате  двете зиг заг ленти 
в една като трябва да получите ширит с плавни и еднакви форми. 
И така сплитате и увивате около перлата, докато стигнете края. 
Хубаво е да лепите по- начестичко със силикона, за да е здраво цветето, 
което ще трябва да разрошите с пръсти за да стигнете до финалната визия. 
Искам да предупредя, че едновременното сплитане и увиване са малко досадни и пипкави, 
но така резултата е по- задоволителен. Разбира се може и да сплетете предварително
и след това да увиете около перлата. Задължително обаче е използването на 
силикона или друго лепило за текстил.


 ... и след като сте направили едно, ще направите  поне още едно, защото вече 
сте се влюбили в този вид цвете. От тук само фантазията може да ви ограничи
по отношение на приложението... аксесоари за коса, за дрехи, 
за декорация на предмети за дома, за пролетен или великденски венец... 
Изненадайте някого, като превърнете в акцент на поздравителната 
си картичка това великолепно цвете. 
От мен приятно 'цветеправене' и не забравяйте за отправеното от мен
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО.

4 comments:

Маги said...

Вили, много ти благодаря за урока! Супер разбираемо е всичко. Спести ми ровене в нета. При първа възможност ще ги пробвам. Сега ме зариби да потърся в кинкалериите син ширит. :)

VioletCloudlet said...

Маги, ако не намериш син ширит ми драсни... ще ти пратя!

Veselina said...

Страхотно уроче, прекрасно цвете се получава! Благодаря много и аз!

VioletCloudlet said...

Моля, моля... радвам се , че съм полезна ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...